Kako pobediti zavisnost od šećera?

14. December 2017.

Zavisnost od šećera se prekida tako što se vremenom jednostavno odviknete od ukusa šećera.

Jedite više povrća, orašastih plodova i mlečnih proizvoda (npr. proteini surutke povećavaju proizvodnju serotonina – hormona koji se oslobađa i kada jedemo nešto slatko, a od koga se osećamo srećno).

 

Kokosovo ulje 

Kokosovo ulje veoma efikasno otklanja potrebu za šećerom. Dovoljno je da uzimate jednu kašiku ovog ulja na dan.

Jak i dobar doručak! 

Pobrinite se da vaš doručak sadrži dobre masti i proteine da ne bi bilo padanja šećera u toku dana.

Cimet je naročito pogodan uz doručak, sa baznim žitaricama, ili u šolji bademovog mleka. On reguliše i šećer i holesterol u krvi i deluje antivirusno.

Ne ulećite u prvu prodavnicu kad vam „padne” šećer i ne kupujte prvo što dohvatite već uvek držite pri ruci neku zdravu užinu.

Spavajte dovoljno

Istraživanja su pokazala da pravilan san smanjuje potrebe organizma za šećerom i neutrališe rad hormona koji izazivaju apetit.

Vežbajte i hidrirajte organizam

Svako ko se bavi vežbanjem zna koliko je zapravo smanjena potreba za šećerom posle treninga i koliko je nivo insulina stabilan.

Dehidriranost je glavni izazivač potrebe za šećerom i ugljenim hidratima. Telu tada nedostaju minerali i nutrienti i ono će očajnički tražiti da ih nadoknadi na bilo koji način.

Detoksikacija

Redovno čistite organizam od nagomilanih toksina sveže ceđenim sokovima, čajevima. Na ovaj način pokrećete ceo metabolizam, izbacujete štetne materije, smanjujete nadutost i gubite višak kilograma.

Test intolerancije

Za sve one koji bi voleli da zdravo izgube višak kilograma i saznaju koje namirnice im odgovaraju mogu to da otkriju na jedinstvenom Holistic testu intolerancije. 

U toku su praznična sniženja na holističke pregledete, terapije, test intolerancije. Ponudu možete pogledati OVDE